Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-09-10T07:11:33Z-
dc.date.available2018-09-10T07:11:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Технологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологів / Ю. В. Захарченко // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С. 75–78. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261uk
dc.identifier.issnISBN 978-966-916-388-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261-
dc.descriptionСприйняття маркетингової інформації на достатньо високому рівні критичного мислення є однією з педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Запропоновано алгоритм розвитку критичного мислення на занятті.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectстуденти-маркетологиuk
dc.titleТехнологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологівuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf113,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.