Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-09-10T08:15:09Z-
dc.date.available2018-09-10T08:15:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності / Ю. В. Захарченко // Матеріали ІІІ Графічно-інформаційного форуму, присвяченого пам’яті професора Маргарити Федорівни Юсупової «Профі HUB: простір освітніх & виробничих інновацій». – Київ; Одеса; Коблево: Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – С. 120–122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/262-
dc.descriptionПід час підготовки фахівців з маркетингу, а, як наслідок, у результаті - професійно-мобільних фахівців - важливим завданням є створення освітньою середовища, що сприятиме максимальному розкриттю особистісного потенціалу майбутнього фахівця-маркетолога, який володіє інтелектуальним інструментарієм синтезу нових знань на основі результатів дослідження ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectмаркетологиuk
dc.titleПрофесійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентностіuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf101,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.