Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2703
Назва: Зміст та основні методи маркетингової діяльності
Інші назви: The content and basic methods of marketing activities
Автори: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Ключові слова: маркетинг
marketing
підприємство
enterprise
ринок
market
попит
demand
пропозиція
supply
споживач
consumer
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Зміст та основні методи маркетингової діяльності / Л. С. Безугла // Агросвіт. - 2014. - № 5. - С. 43 – 47. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються наукові підходи до розуміння сутності маркетингу та запропоновано авторське трактування його як системи організації та управління діяльністю підприємства. The article deals with scientific approaches to understanding the nature of marketing and its interpretation proposed copyright as a system of organization and management of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf162,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.