Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШрамко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorShramko, I.-
dc.date.accessioned2020-07-06T12:28:25Z-
dc.date.available2020-07-06T12:28:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШрамко І. І. Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу / І. І. Шрамко // Агросвіт. – 2014. - № 11, стор. 54 - 58. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти впровадження CRM-систем на підприємствах, специфіку їх використання в аграрних підприємствах. Визначається поняття клієнто-орієнтованого підходу, необхідність його застосування аграрному бізнесі. The main aspects of the implementation of CRM-systems in the business, the specificity of their use in farms. Defines a client-oriented approach, the need for its use agribusiness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectCRM-systemuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectклієнто-орієнтований підхідuk
dc.subjectcustomer-oriented approachuk
dc.titleВикористання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесуuk
dc.title.alternativeUse of CRM-system in marketing as a means of improving the efficiency of agricultural businessuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf161,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.