Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2723
Назва: Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу
Інші назви: Use of CRM-system in marketing as a means of improving the efficiency of agricultural business
Автори: Шрамко, Інна Іванівна
Shramko, I.
Ключові слова: CRM-система
CRM-system
маркетинг
marketing
клієнто-орієнтований підхід
customer-oriented approach
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Шрамко І. І. Використання CRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу / І. І. Шрамко // Агросвіт. – 2014. - № 11, стор. 54 - 58. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні аспекти впровадження CRM-систем на підприємствах, специфіку їх використання в аграрних підприємствах. Визначається поняття клієнто-орієнтованого підходу, необхідність його застосування аграрному бізнесі. The main aspects of the implementation of CRM-systems in the business, the specificity of their use in farms. Defines a client-oriented approach, the need for its use agribusiness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2723
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf161,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.