Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2996
Назва: Основи формування командної взаємодії маркетологів
Інші назви: Basics of team interaction of marketers
Автори: Гром, Ольга Алімівна
Hrom, Olha
Ключові слова: команда
team
взаємодія
взаємодія
маркетологи
marketers
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Гром О. А. Основи формування командної взаємодії маркетологів / О. А. Гром // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : зб. тез доп. – Запоріжжя, 2020. – С. 106-107. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються поняття «команда» та «командна взаємодія»; досліджуються основи командної взаємодії маркетологів. Іn the work are being considered the concepts "team" and "team interaction"; are being investigated the basics of team interaction of marketers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Запоріжжя _ Гром О.А..pdf417,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.