Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3065
Назва: Стратегічні засади управління збутовою діяльністю
Інші назви: Strategic sales management control framework
Автори: Абрамович, Інна Ананіївна
Abramovich, I.
Ключові слова: аналіз
analysis
збут
marketing
конкуренція
competition
логістика
logistics
планування
business planning
продукція
production
стратегія
strategy
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Абрамович І. А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю [Електронний ресурс] / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. – 2013. - № 5. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено наукову думку щодо визначення стратегії підприємства. Систематизовано етапи планування їх збутової діяльності. The article examines the scientific opinion on the definition of business strategy. Systematized planning stages of their marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf101,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.