Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomanenko, Oksana-
dc.contributor.authorРоманенко, Оксана Василівна-
dc.contributor.authorDzevytska, Larysa-
dc.contributor.authorДзевицька, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorChyzhykova, Olha-
dc.contributor.authorЧижикова, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorZabolotska, Iryna-
dc.contributor.authorЗаболотська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorZotova-Sadylo, Olena-
dc.contributor.authorЗотова-Садило, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorBazarenko, Iryna-
dc.contributor.authorБазаренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-08-18T09:58:01Z-
dc.date.available2020-08-18T09:58:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationRomanenko, O., Dzevytska, L., Chyzhykova, O., Zabolotska, I., Zotova-Sadylo, O., & Bazarenko I. (2020). Plurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialties // Proceedings of the III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence 2020 (ISC-SAI 2020), Series: Advances in Economics, Business and Management Research. – Atlantis Press, 2020. – Vol. 129. – Р. 73-84. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071uk
dc.identifier.issn2352-5428-
dc.identifier.urihttps://www.atlantis-press.com/proceedings/isc-sai-20/125937216-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071-
dc.description.abstractThe article deals with the problems of second foreign language teaching to non-linguistic-majoring students based on plurilingual approach. The concept of plurilingualism as well as the principles of second foreign language learning are revealed. Сomparative characteristics of English, French, German and Polish for their successful acquiring and use in professional activity (for special purposes) are given. New teaching methods for ensuring plurilingual abilities of future specialists in Economics, Law, and Landscape Gardening are worked out. Розглядається поняття плюрилінгвізму, а також проблема викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей на основі плюрилінгвального (багатомовного) підходу. Надається порівняльна характеристика англійської, французької, німецької та польської мов для їхнього успішного вивчення в процесі навчання. Запропоновано новітні методи розвитку плюрилінгвальних здібностей у студентів таких спеціальностей як: Економіка, Право та Садово-паркове господарство.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherAtlantis Pressuk
dc.subjectplurilingualismuk
dc.subjectплюрилінгвізмuk
dc.subjectsecond foreign language teachinguk
dc.subjectвикладання другої іноземної мовиuk
dc.subjectcomparative approachuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.subjectnew teaching methods (innovative teaching techniques)uk
dc.subjectнові методики викладання (інноваційні техніки викладання)uk
dc.titlePlurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialtiesuk
dc.title.alternativeБагатомовний (Плюрилігвальний) підхід до викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.2991/aebmr.k.200318.010-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Zabolotska I.O. Article.pdf428,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.