Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3086
Назва: Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системі
Інші назви: Theoretical aspects of marketing innovation in agroindustrial system
Автори: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, I.
Безугла, Людмила Сергіївна
Bezugla, L.
Ключові слова: інноваційна діяльність
innovation
інноваційний розвиток
innovation development
маркетинг інновацій
marketing innovation
інновації
innovation
інноваційний процес
innovation process
агропромислова система
agroindustrial system
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Кадирус І. Г. Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системі [Електронний ресурс] / І. Г. Кадирус, Л. С. Безугла // Ефективна економіка. – 2014. - № 3. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086
Короткий огляд (реферат): Визначено роль маркетингових інновацій в агропромисловій системі. Розглянуто особливості інноваційного процесу в сільськогосподарських підприємствах, які спрямовані на певні технічні, екологічні чи соціально-економічні ефекти. Обгрунтовано комплекс заходів для активації інноваційної діяльності аграрних підприємств. In this article outlined the role of marketing innovation in the agroindustrial system. Discussed about innovation process in the agricultural enterprises, that are aimed of technical, environmental or socio-economic effects. Substantiated complex of measures to intensify innovation of agricultural enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf563,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.