Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3143
Назва: | Умови формування соціальної компетентності студентів у вищій школі |
Інші назви: | Conditions for social competence formation of students in higher school |
Автори: | Лукацька, Яна Сергіївна Lukatska, Yana Sergiivna |
Ключові слова: | соціальна компетентність social competence професійна компетентність professional competence гуманізація освіти humanization of education міждисциплінарність interdisciplinary виховна робота educational work викладач-модератор teacher-moderator інформаційна культура information culture |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Лукацька Я. С. Умови формування соціальної компетентності студентів у вищій школі / Я. С.Лукацька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 69, т. 3. – C. 10-14. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3143 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі висвітлено умови формування соціальної компетентності студентів закладів вищої освіти. Автором відзначено, що розвиток соціальної компетентності є одним з ключових завдань вищої школи через те, що поняття соціальної компетентності нерозривно пов’язане з професійною компетентністю майбутнього спеціаліста, оволодіння останньою є неможливим без набуття соціальних навичок, розвитку взаємопов’язаних компетенцій та соціальної компетентності в цілому. У статті роз’яснено умови, які мають бути створені викладачем під час навчального процесу, що допомагають формуванню та розвитку соціальної компетентності студентів, полегшують і поліпшують цей процес. The research deals with the conditions for social competence formation of students in higher educational establishments. The author noted that the development of social competence is one of the key tasks of higher education because the concept of social competence is inextricably linked with the professional competence of the specialist, the mastering of this competence is impossible without the mastering of social skills, development of interrelated competences and social competence in general. In the article the conditions are explained that teachers need to build during the learning process, which help to create and develop students' social competence, facilitate and improve it. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/index.php/archiv?id=119 http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3143 |
ISSN: | 1992-5786 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
279,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.