Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3241
Назва: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу
Інші назви: Marketynh yak naivazhlyvisha skladova funktsionuvannia systemy ahrarnoho biznesu
Ключові слова: маркетинг
marketynh
маркетингові стратегії
marketynhovi stratehii
аграрний бізнес
ahrarnyi biznes
виробничо-збутова діяльность
vyrobnycho-zbutova diialnost
інноваційний підхід
innovatsiinyi pidkhid
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VII Всеукр.наук.-практ. інтернет конф. (Дніпро, 24-25 жовт. 2019 р.) / МОН України ; ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ПП «Інтеграл», 2019. – 148 с. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3241
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали за напрямами: маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища, маркетингові стратегії при формуванні виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств, інноваційний підхід при розробці основних напрямів маркетингової діяльності аграрних підприємств. Zbirnyk mistyt materialy za napriamamy: marketynhove zabezpechennia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh rynkovoho seredovyshcha, marketynhovi stratehii pry formuvanni vyrobnycho-zbutovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv, innovatsiinyi pidkhid pry rozrobtsi osnovnykh napriamiv marketynhovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3241
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
24-25 жовтня 2019 року.pdf2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.