Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3705
Назва: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva
Автори: Бондаренко, Анастасія Сергіївна
Bondarenko, Anastasiia
Ключові слова: стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
метод
method
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бондаренко А .С. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бондаренко Анастасія Сергіївна ; наук. керів. Воловик Дмитро Володимирович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу ; Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 106 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретично-методологічні основи формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингових конкурентних стратегій підприємства та проведена оцінка його виробничо-збутової діяльності. Розроблені заходи з удосконалення процесу формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva. Proanalizovano suchasnyi stan marketynhovykh konkurentnykh stratehii pidpryiemstva ta provedena otsinka yoho vyrobnycho-zbutovoi diialnosti. Rozrobleni zakhody z udoskonalennia protsesu formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко А.С..pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.