Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 515.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Основні підходи щодо формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій підприємстваЖбанникова, Д. В.; Zhbannykova, D. V.
2020Етапи та принципи формування збутової політики підприємстваДонських, Анастасія Сергіївна; Donskykh, Anastasiia
2020Особливості розробки стратегії банківського маркетингуКапітанова, Ю.; Kapitanova, Yu.
2020Зернова логістика як фактор забезпечення конкурентоспроможності аграрного бізнесуТерещенко, В. А.; Tereshchenko, V. A.
2020Роль збуту в маркетинговій діяльності підприємстваКоробський, О.; Korobskyi, O.
2020Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіЩербатюк, В.; Shcherbatiuk, V.
2020Просування сільськогосподарських підприємств в мережі ІнтернетКалугіна, В. В.; Kaluhina, V. V.
2020Алгоритм формування товарно-збутової політики підприємств АПКЛатиш, А. О.; Latysh, A. O.
2020Основні форми маркетингової діяльності підприємстваРуденко, Д.; Rudenko, D.
2020SMM як засіб вдосконалення комунікацій компаніїПономаренко, Ю. С.; Ponomarenko, Yu. S.