Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоловик, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorVolovyk, Dmytro-
dc.date.accessioned2021-04-20T04:11:33Z-
dc.date.available2021-04-20T04:11:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВоловик Д. В. Контроль за реалізацією маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 14-15. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4304uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4304-
dc.description.abstractКонтроль маркетингової діяльності поділяється на три типи: — стратегічний контроль маркетингу; — тактичний контроль; — оперативний контроль. Здійснення контролю маркетингової діяльності на підприємстві дасть можливість комплексно контролювати діяльність підприємства, поєднуючи її з плануванням і управлінням маркетинговою діяльністю. Kontrol marketynhovoi diialnosti podiliaietsia na try typy: — stratehichnyi kontrol marketynhu; — taktychnyi kontrol; — operatyvnyi kontrol. Zdiisnennia kontroliu marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi dast mozhlyvist kompleksno kontroliuvaty diialnist pidpryiemstva, poiednuiuchy yii z planuvanniam i upravlinniam marketynhovoiu diialnistiu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегічний контрольuk
dc.subjectstratehichnyi kontroluk
dc.subjectтактичний контрольuk
dc.subjecttaktychnyi kontroluk
dc.subjectоперативний контрольuk
dc.subjectoperatyvnyi kontroluk
dc.titleКонтроль за реалізацією маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeKontrol za realizatsiieiu marketynhovoi diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воловик.pdf173,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.