Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшкаренко, В. О.-
dc.contributor.authorUshkarenko, V. O.-
dc.contributor.authorМорозов, В. В.-
dc.contributor.authorMorozov, V. V.-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Д. М.-
dc.contributor.authorOnopriienko, D. M.-
dc.contributor.authorТкачук, А. В.-
dc.contributor.authorTkachuk, A. V.-
dc.date.accessioned2021-06-09T09:15:20Z-
dc.date.available2021-06-09T09:15:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України / В. О. Ушкаренко, В. В. Морозов, Д. М.Онопрієнко, А. В.Ткачук // Сучасний стан та перспективи розвитку меліорації земель : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2020 р.) : [До дня пам’яті доктора географічних наук, професора Литовченка О.Ф.]. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 6 - 9. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545-
dc.description.abstractНаукові школи в усіх галузях науки і техніки, в т.ч. гідромеліорації, є потужним фактором, що сприяє розвитку меліорації і водного господарства, вдосконалює методологію і методи досліджень. Взаємодія, обмін досвідом і співпраця сучасних вітчизняних наукових гідромеліоративних і гідротехнічних шкіл сприяє розвитку гідромеліоративної науки, виробництва та навчального процесу при підготовці висококваліфікованих фахівців зі спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології». Як показує досвід, вагомі результати досягнуті там, де наукова школа – це зрілий колектив, де внутрішня організація діяльності здійснюється шляхом самоуправління на демократичних засадах, а лідер визначає основні напрями роботи колективу і виконує роль мозкового центру, генератора ідей, є еталоном наукових та моральних якостей. Naukovi shkoly v usikh haluziakh nauky i tekhniky, v t.ch. hidromelioratsii, ye potuzhnym faktorom, shcho spryiaie rozvytku melioratsii i vodnoho hospodarstva, vdoskonaliuie metodolohiiu i metody doslidzhen. Vzaiemodiia, obmin dosvidom i spivpratsia suchasnykh vitchyznianykh naukovykh hidromelioratyvnykh i hidrotekhnichnykh shkil spryiaie rozvytku hidromelioratyvnoi nauky, vyrobnytstva ta navchalnoho protsesu pry pidhotovtsi vysokokvalifikovanykh fakhivtsiv zi spetsialnosti 194 «Hidrotekhnichne budivnytstvo, vodna inzheneriia ta vodni tekhnolohii». Yak pokazuie dosvid, vahomi rezultaty dosiahnuti tam, de naukova shkola – tse zrilyi kolektyv, de vnutrishnia orhanizatsiia diialnosti zdiisniuietsia shliakhom samoupravlinnia na demokratychnykh zasadakh, a lider vyznachaie osnovni napriamy roboty kolektyvu i vykonuie rol mozkovoho tsentru, heneratora idei, ye etalonom naukovykh ta moralnykh yakostei.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectнаукова школаuk
dc.subjectnaukova shkolauk
dc.subjectфункціонування наукової школиuk
dc.subjectfunktsionuvannia naukovoi shkolyuk
dc.subjectмета діяльності наукової школиuk
dc.subjectmeta diialnosti naukovoi shkolyuk
dc.subjectвизнані наукові школиuk
dc.subjectvyznani naukovi shkolyuk
dc.subjectнаукові школи ДДАЕУuk
dc.subjectnaukovi shkoly DDAEUuk
dc.titleСучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні Україниuk
dc.title.alternativeSuchasni hidrotekhnichni i hidromelioratyvni naukovi Shkoly ta yikh vnesok u rozvytok zroshennia v pivdennomu rehioni Ukrainyuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020.pdf4,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.