Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4545
Назва: | Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України |
Інші назви: | Suchasni hidrotekhnichni i hidromelioratyvni naukovi Shkoly ta yikh vnesok u rozvytok zroshennia v pivdennomu rehioni Ukrainy |
Автори: | Ушкаренко, В. О. Ushkarenko, V. O. Морозов, В. В. Morozov, V. V. Онопрієнко, Д. М. Onopriienko, D. M. Ткачук, А. В. Tkachuk, A. V. |
Ключові слова: | наукова школа naukova shkola функціонування наукової школи funktsionuvannia naukovoi shkoly мета діяльності наукової школи meta diialnosti naukovoi shkoly визнані наукові школи vyznani naukovi shkoly наукові школи ДДАЕУ naukovi shkoly DDAEU |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України / В. О. Ушкаренко, В. В. Морозов, Д. М.Онопрієнко, А. В.Ткачук // Сучасний стан та перспективи розвитку меліорації земель : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2020 р.) : [До дня пам’яті доктора географічних наук, професора Литовченка О.Ф.]. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 6 - 9. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545 |
Короткий огляд (реферат): | Наукові школи в усіх галузях науки і техніки, в т.ч. гідромеліорації, є потужним фактором, що сприяє розвитку меліорації і водного господарства, вдосконалює методологію і методи досліджень. Взаємодія, обмін досвідом і співпраця сучасних вітчизняних наукових гідромеліоративних і гідротехнічних шкіл сприяє розвитку гідромеліоративної науки, виробництва та навчального процесу при підготовці висококваліфікованих фахівців зі спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології». Як показує досвід, вагомі результати досягнуті там, де наукова школа – це зрілий колектив, де внутрішня організація діяльності здійснюється шляхом самоуправління на демократичних засадах, а лідер визначає основні напрями роботи колективу і виконує роль мозкового центру, генератора ідей, є еталоном наукових та моральних якостей. Naukovi shkoly v usikh haluziakh nauky i tekhniky, v t.ch. hidromelioratsii, ye potuzhnym faktorom, shcho spryiaie rozvytku melioratsii i vodnoho hospodarstva, vdoskonaliuie metodolohiiu i metody doslidzhen. Vzaiemodiia, obmin dosvidom i spivpratsia suchasnykh vitchyznianykh naukovykh hidromelioratyvnykh i hidrotekhnichnykh shkil spryiaie rozvytku hidromelioratyvnoi nauky, vyrobnytstva ta navchalnoho protsesu pry pidhotovtsi vysokokvalifikovanykh fakhivtsiv zi spetsialnosti 194 «Hidrotekhnichne budivnytstvo, vodna inzheneriia ta vodni tekhnolohii». Yak pokazuie dosvid, vahomi rezultaty dosiahnuti tam, de naukova shkola – tse zrilyi kolektyv, de vnutrishnia orhanizatsiia diialnosti zdiisniuietsia shliakhom samoupravlinnia na demokratychnykh zasadakh, a lider vyznachaie osnovni napriamy roboty kolektyvu i vykonuie rol mozkovoho tsentru, heneratora idei, ye etalonom naukovykh ta moralnykh yakostei. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020.pdf | 4,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.