Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4545
Назва: Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України
Інші назви: Suchasni hidrotekhnichni i hidromelioratyvni naukovi Shkoly ta yikh vnesok u rozvytok zroshennia v pivdennomu rehioni Ukrainy
Автори: Ушкаренко, В. О.
Ushkarenko, V. O.
Морозов, В. В.
Morozov, V. V.
Онопрієнко, Д. М.
Onopriienko, D. M.
Ткачук, А. В.
Tkachuk, A. V.
Ключові слова: наукова школа
naukova shkola
функціонування наукової школи
funktsionuvannia naukovoi shkoly
мета діяльності наукової школи
meta diialnosti naukovoi shkoly
визнані наукові школи
vyznani naukovi shkoly
наукові школи ДДАЕУ
naukovi shkoly DDAEU
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сучасні гідротехнічні і гідромеліоративні наукові Школи та їх внесок у розвиток зрошення в південному регіоні України / В. О. Ушкаренко, В. В. Морозов, Д. М.Онопрієнко, А. В.Ткачук // Сучасний стан та перспективи розвитку меліорації земель : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2020 р.) : [До дня пам’яті доктора географічних наук, професора Литовченка О.Ф.]. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 6 - 9. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545
Короткий огляд (реферат): Наукові школи в усіх галузях науки і техніки, в т.ч. гідромеліорації, є потужним фактором, що сприяє розвитку меліорації і водного господарства, вдосконалює методологію і методи досліджень. Взаємодія, обмін досвідом і співпраця сучасних вітчизняних наукових гідромеліоративних і гідротехнічних шкіл сприяє розвитку гідромеліоративної науки, виробництва та навчального процесу при підготовці висококваліфікованих фахівців зі спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології». Як показує досвід, вагомі результати досягнуті там, де наукова школа – це зрілий колектив, де внутрішня організація діяльності здійснюється шляхом самоуправління на демократичних засадах, а лідер визначає основні напрями роботи колективу і виконує роль мозкового центру, генератора ідей, є еталоном наукових та моральних якостей. Naukovi shkoly v usikh haluziakh nauky i tekhniky, v t.ch. hidromelioratsii, ye potuzhnym faktorom, shcho spryiaie rozvytku melioratsii i vodnoho hospodarstva, vdoskonaliuie metodolohiiu i metody doslidzhen. Vzaiemodiia, obmin dosvidom i spivpratsia suchasnykh vitchyznianykh naukovykh hidromelioratyvnykh i hidrotekhnichnykh shkil spryiaie rozvytku hidromelioratyvnoi nauky, vyrobnytstva ta navchalnoho protsesu pry pidhotovtsi vysokokvalifikovanykh fakhivtsiv zi spetsialnosti 194 «Hidrotekhnichne budivnytstvo, vodna inzheneriia ta vodni tekhnolohii». Yak pokazuie dosvid, vahomi rezultaty dosiahnuti tam, de naukova shkola – tse zrilyi kolektyv, de vnutrishnia orhanizatsiia diialnosti zdiisniuietsia shliakhom samoupravlinnia na demokratychnykh zasadakh, a lider vyznachaie osnovni napriamy roboty kolektyvu i vykonuie rol mozkovoho tsentru, heneratora idei, ye etalonom naukovykh ta moralnykh yakostei.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4545
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020.pdf4,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.