Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4633
Назва: Маркетингова модель розробки ціннісної пропозиції
Інші назви: Marketynhova model rozrobky tsinnisnoi propozytsii
Автори: Убийкін, Ю.
Ubyikin, Yu.
Ключові слова: ціннісна пропозиція
tsinnisna propozytsiia
маркетингова модель
marketynhova model
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Убийкін Ю. Маркетингова модель розробки ціннісної пропозиції / Ю. Убийкін ; наук. керівник. Л. М. Курбацька // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 78-79. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4633
Короткий огляд (реферат): Ціннісна пропозиція має великий потенціал для допомоги в залученні клієнтів компанії, але тільки за умови її ефективного формулювання. Розуміння потреби та цінностей клієнтів допоможе створити ціннісну пропозицію, яка сприятиме зростанню бізнесу та рівня лояльності. Tsinnisna propozytsiia maie velykyi potentsial dlia dopomohy v zaluchenni kliientiv kompanii, ale tilky za umovy yii efektyvnoho formuliuvannia. Rozuminnia potreby ta tsinnostei kliientiv dopomozhe stvoryty tsinnisnu propozytsiiu, yaka spryiatyme zrostanniu biznesu ta rivnia loialnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4633
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Убийкін.pdf138,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.