Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4796
Назва: Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації
Інші назви: Marketing strategy for the agricultural enterprises activities in the conditions of digitalization
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетингова діяльність
marketing activities
діджиталізація
digitalization
Інтернет-маркетинг
Internet-marketing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Економіка та суспільство : електрон. наук. журн. – 2021. – № 26. – С. 115-121. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4796
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичну сутність та значення маркетингової стратегії діяльності аграрних підпри-ємств. Визначено роль діджиталізації у маркетинговій діяльності аграрних підприємств. Проаналізовано основні перешкоди застосування digital-технологій у побудові маркетингової стратегії аграрних підприємств, серед яких виділено цифрову нерівність, консерватизм аграріїв та відсутність або недостатню кількість фахівців у галузі IT-технологій. Надано практичні рекомендації аграріям щодо інструментів Інтернет-маркетингу, зокрема щодо доцільності використання мережі Інтернет для дослідження ринку сільськогосподарської продукції, реклами у соціальних мережах та реалізації продукції завдяки спеціальним Інтернет-майданчикам. Сформовано стратегічні орієнтири аграрних підприємств за складовими комплексу маркетингу в умовах діджиталізації. The article discusses the theoretical essence and significance of the marketing strategy of agricultural enterprises. The role of digitalization in the marketing activities of agricultural enterprises is determined. The main obstacles to the use of digital technologies in building a marketing strategy for agricultural enterprises are analyzed, among which the digital inequality, conservatism of agrarians and the absence or insufficient number of specialists in the field of IT technologies are highlighted. Practical recommendations are given to agrarians on Internet marketing tools, in particular, regarding the advisability of using the Internet for researching the market for agricultural products, advertising in social networks and selling products through special Internet sites. Formed strategic guidelines for agricultural enterprises on the components of the marketing mix in the context of digitalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/346/331
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4796
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті.pdf245,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.