Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.date.accessioned2021-07-25T12:16:24Z-
dc.date.available2021-07-25T12:16:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБагорка М. О. (2020). Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукції. Науково-практичний журнал «Економічні студії». № 3(29). С. 7-11. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903uk
dc.identifier.issn2311–9306-
dc.identifier.urihttp://www.lef.lviv.ua/files/archive/journal/2020/3(29)_2020.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню маркетингових стратегій, їх місії і цілей для екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств; проведенню комплексного аналізу та оцінки чинників зовнішнього середовища для низько-, середньо- і великотоварних аграрних підприємств, визначенню їх сильних і слабких сторін, можливостей і загроз та розробленню альтернативних стратегій розвитку для даних груп підприємств. В статті запропоновано концепцію формування маркетингових стратегій аграрних підприємств, що реалізують сертифіковану органічну продукцію, за трьома товарними групами, на підставі попередньої оцінки чинників семантичного диференціалу зовнішнього середовища та зваженої оцінки за SWOT-аналізом сильних і слабких сторін, можливостей і загроз на стадіях банкрутства, стагнації, традиційного і прогресивного їх розвитку. The article is devoted to substantiation of marketing strategies, their mission and goals for ecologically oriented management of agrarian enterprises; carrying out a comprehensive analysis and assessment of environmental factors for low-, medium- and large-scale agricultural enterprises, identifying their strengths and weaknesses, opportunities and threats, and developing alternative development strategies for these enterprise groups. The article proposes the concept of formation of marketing strategies of agrarian enterprises that implement certified organic products in three product groups on the basis of preliminary estimation of the factors of the semantic differential of the external environment and the weighted assessment of the SWOT analysis of strengths and weaknesses, opportunities and threats at the stages of bankruptcy, stagnation, traditional and progressive development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвівська економічна фундаціяuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagrarian enterprisesuk
dc.subjectтоварні групи підприємствuk
dc.subjectcommodity groups of enterprisesuk
dc.subjectорганічне виробництвоuk
dc.subjectorganic productionuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjectdevelopment strategiesuk
dc.titleІмплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукціїuk
dc.title.alternativeImplementation of marketing strategies in the practical activity of agricultural enterprises for the production of organic productsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ БАГОРКА-7-11.pdf415,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.