Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4903
Назва: Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукції
Інші назви: Implementation of marketing strategies in the practical activity of agricultural enterprises for the production of organic products
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Ключові слова: маркетингові стратегії
marketing strategies
аграрні підприємства
agrarian enterprises
товарні групи підприємств
commodity groups of enterprises
органічне виробництво
organic production
стратегії розвитку
development strategies
Дата публікації: 2020
Видавництво: Львівська економічна фундація
Бібліографічний опис: Багорка М. О. (2020). Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукції. Науково-практичний журнал «Економічні студії». № 3(29). С. 7-11. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню маркетингових стратегій, їх місії і цілей для екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств; проведенню комплексного аналізу та оцінки чинників зовнішнього середовища для низько-, середньо- і великотоварних аграрних підприємств, визначенню їх сильних і слабких сторін, можливостей і загроз та розробленню альтернативних стратегій розвитку для даних груп підприємств. В статті запропоновано концепцію формування маркетингових стратегій аграрних підприємств, що реалізують сертифіковану органічну продукцію, за трьома товарними групами, на підставі попередньої оцінки чинників семантичного диференціалу зовнішнього середовища та зваженої оцінки за SWOT-аналізом сильних і слабких сторін, можливостей і загроз на стадіях банкрутства, стагнації, традиційного і прогресивного їх розвитку. The article is devoted to substantiation of marketing strategies, their mission and goals for ecologically oriented management of agrarian enterprises; carrying out a comprehensive analysis and assessment of environmental factors for low-, medium- and large-scale agricultural enterprises, identifying their strengths and weaknesses, opportunities and threats, and developing alternative development strategies for these enterprise groups. The article proposes the concept of formation of marketing strategies of agrarian enterprises that implement certified organic products in three product groups on the basis of preliminary estimation of the factors of the semantic differential of the external environment and the weighted assessment of the SWOT analysis of strengths and weaknesses, opportunities and threats at the stages of bankruptcy, stagnation, traditional and progressive development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.lef.lviv.ua/files/archive/journal/2020/3(29)_2020.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4903
ISSN: 2311–9306
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ БАГОРКА-7-11.pdf415,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.