Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/507
Title: Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Issue Date: 2017
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Захарченко Ю. В. Критерії сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доп. IX міжнар. наук.-практ. конференції (м. Хмельницький 9-10 листоп. 2017 р. ). – Хмельницький ХНУ, 2017. - С. 232-233. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/507
ISSN: ISBN 978-966-330-7
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf736,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.