Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.contributor.authorВасющенко, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorVasiushchenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2018-11-07T12:16:34Z-
dc.date.available2018-11-07T12:16:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Обґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировини / Ю. В. Захарченко, О. С. Васющенко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу». - Дніпро. – 2017. – C. 58-60. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558-
dc.descriptionЗапропонована стратегія, що зорієнтована на формування у споживачів продукції, яка отримана з «екологічної» сировини, звички до здорового способу життя у сенсі орієнтування на систему вибору високоякісних харчових товарів, забезпечує позитивну відмінність у порівнянні з класичними, прямим рекламними впливами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectпродукція з «екологічної» сировиниuk
dc.titleОбґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировиниuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf99,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.