Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/558
Назва: Обґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировини
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Васющенко, Олександр Сергійович
Vasiushchenko, Oleksandr
Ключові слова: стратегія
рекламний менеджмент
продукція з «екологічної» сировини
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Обґрунтування стратегії рекламного менеджменту продукції, яка отримана з «екологічної» сировини / Ю. В. Захарченко, О. С. Васющенко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу». - Дніпро. – 2017. – C. 58-60. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558
Опис: Запропонована стратегія, що зорієнтована на формування у споживачів продукції, яка отримана з «екологічної» сировини, звички до здорового способу життя у сенсі орієнтування на систему вибору високоякісних харчових товарів, забезпечує позитивну відмінність у порівнянні з класичними, прямим рекламними впливами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/558
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf99,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.