Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5738
Назва: Формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві
Інші назви: Formuvannia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi
Автори: Янковська, Юлія Сергіївна
Yankovska, Yuliia
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
marketing management
менеджмент
management
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
стратегічне управління
strategic management
конкуренція
competition
конкурентоспроможний розвиток
competition
підприємство
industry
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Янковська Ю. С. Формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Янковська Юлія Сергіївна ; наук. керівник Арамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретично-методичні аспекти формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Проаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту на підприємстві. Розроблено шляхи удосконалення маркетингового менеджменту. Theoretical and methodological aspects of the formation of marketing management at the enterprise are considered. The current state of marketing management at the enterprise is analyzed. Ways to improve marketing management have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янковська_Ю.С..pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.