Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6403
Назва: Світові тенденції розвитку управлінського консалтингу
Інші назви: Global trends of the management consulting development
Автори: Бербенець, Олена Вікторівна
Berbenets, Olena
Ключові слова: управлінське консультування
management consulting
тенденції
trends
підвищення конкурентоспроможності
increase competitiveness
краудсорсинг
crowdsourcing
діджиталізація
digitalization
мультисорсинг
multisourcing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Бербенець О. В. Світові тенденції розвитку управлінського консалтингу / Бербенець О. В. // Інвестиції: практика та досвід. – 2021. – № 12. – С. 38-43. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6403
Короткий огляд (реферат): У статті нами було досліджено світові тенденції трансформації управлінського консалтингу, досліджено статистичні дані консалтингової галузі та прогнози зростання, наведено переваги управлінського консультування, його інструменти і методи за рахунок яких бізнес не тільки зберігає лідируючі позиції, а ще й розвивається випереджаючими темпами, оскільки ці інструменти дозволяють їм бути гнучкими, рухливими і краще за інших реагувати на зміни. Визначили завдання, що стоять перед українськими консалтинговими асоціаціями для системного розвитку консалтингу в Україні. Визначили ключові зміни, до яких фірми повинні адаптуватися в найближчий період. Досліджено, як саме COVID-19 змінює звичне життя по всьому світу і виявлено, що ланцюг поставок був ключовим напрямком діяльності консалтингових фірм, які прагнули підтримати клієнтів, оскільки пандемія COVID-19 закрила кордони та порушила звичні ланцюги поставок. In the article we have studied the main global trends in the transformation of management consulting, such as: continued digitalization and digital response to the growing need for faster adaptation to customer needs; compliance with legal and cybersecurity requirements, as legislation shapes business; formation of strategic alliances; market orientation; digital integration and creation of individual solutions; link between strategy and transformation, consultants should review how strategic work is carried out, as traditionally strategic advice consisted of drawing up long-term plans, considering all factors, planning environmental scenarios and trends and choosing the best solution, but in an era of constant evolution, strategy should be more flexible; search for new talents (crowdsourcing); the following is both a challenge and a trend and is to continue the transition of the management consulting industry to a multisourcing model; the process of choosing a consulting firm is also changing, clients are increasingly using online services to search; clients become more interested in building partnerships to share the risk of change programs through partnerships with consultants; business management consulting continues to require new consultants and analysts, which means. that all specialists in this field should move to the practice of continuing education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.investplan.com.ua/?n=12&y=2021
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6403
ISSN: ISSN 2306-6814
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Бербенець.pdf441,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.