Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6537
Назва: Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України
Інші назви: Factors of digitalization of marketing activity of tourist enterprises of Ukraine
Автори: Воловик, Дмитро Володимирович
Volovyk, Dmytro
Ключові слова: туризм
tourism
маркетингова діяльність
marketing activities
діджиталізація
digitalization
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Воловик Д. В. Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України / Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Дніпро, 25-26 жовт. 2021 р.). – Присвяч.100-річчю ДДАЕУ / МОН України ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2021. – С. 75-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537
Короткий огляд (реферат): Показані фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України. Pokazani faktory didzhytalizatsii marketynhovoi diialnosti turystychnykh pidpryiemstv Ukrainy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf453,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.