Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6634
Назва: Антикризовий маркетинг
Інші назви: Antykryzovyi marketynh
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Писаренко, Володимир Вікторович
Pysarenko, Volodymyr
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliia
Ключові слова: антикризовий маркетинг
antykryzovyi marketynh
основні концепції
osnovni kontseptsii
принципи
pryntsypy
функції
funktsii
види
vydy
формування необхідних теоретичних знань
formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan
набуття практичних навичок
nabuttia praktychnykh navychok
Дата публікації: 2022
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Антикризовий маркетинг : навч. посіб. / М. О. Багорка, В. В. Писаренко, І. Г. Кадирус, Н. І. Юрченко. – Дніпро : Журфонд, 2022. – 344 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6634
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Антикризовий маркетинг», використання форм і засобів маркетингу в антикризовому управлінні. В даному посібнику розглянуто зміст сутності категорії «антикризовий маркетинг», її основні концепції, принципи, функції, види. У навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні засади виникнення і розвитку антикризового маркетингу; його місце в антикризовому управлінні підприємством; головні аспекти антикризового маркетингу; ефективності антикризових заходів та методів дослідження ефективності антикризового управління на сучасних підприємствах; характеристика сучасних маркетингових інструментів антикризового управління. До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної роботи у формі питань та тестів для самоконтролю, практичні завдання для закріплення теоретичного матеріалу. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації навчального процесу та рекомендується для студентів вищих навчальних закладів. Navchalnyi posibnyk spriamovanyi na formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan i nabuttia praktychnykh navychok z dystsypliny «Antykryzovyi marketynh», vykorystannia form i zasobiv marketynhu v antykryzovomu upravlinni. V danomu posibnyku rozghlianuto zmist sutnosti katehorii «antykryzovyi marketynh», yii osnovni kontseptsii, pryntsypy, funktsii, vydy. U navchalnomu posibnyku poslidovno vykladeno teoretychni zasady vynyknennia i rozvytku antykryzovoho marketynhu; yoho mistse v antykryzovomu upravlinni pidpryiemstvom; holovni aspekty antykryzovoho marketynhu; efektyvnosti antykryzovykh zakhodiv ta metodiv doslidzhennia efektyvnosti antykryzovoho upravlinnia na suchasnykh pidpryiemstvakh; kharakterystyka suchasnykh marketynhovykh instrumentiv antykryzovoho upravlinnia. Do kozhnoi temy navedeno teoretychnyi material dlia pohlyblenoho opratsiuvannia, zavdannia dlia samostiinoi roboty u formi pytan ta testiv dlia samokontroliu, praktychni zavdannia dlia zakriplennia teoretychnoho materialu. Zaproponovanyi navchalnyi posibnyk vidpovidaie vymoham orhanizatsii navchalnoho protsesu ta rekomenduietsia dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6634
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антикризовий маркетинг_підручник_остання версія - нумер .pdf8,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.