Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6688
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kramarenko, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Крамаренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Rezunova, Olena | - |
dc.contributor.author | Резунова, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-23T10:17:27Z | - |
dc.date.available | 2022-09-23T10:17:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Kramarenko T. V. Implementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessons / T. V. Kramarenko, O. S. Rezunova // Scientific and methodological principles of accounting, financial, informational and language and communication support for sustainable development of agribusiness entities and rural territories : a collective monograph. / edited by H. Pavlova and L. Vasilieva. – Dnipro : Printing house «Standard», 2022. – P. 204-253. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688 | - |
dc.description.abstract | The article deals with innovative technologies, the advantages of their use by teachers at higher educational instititions. The basic signs of innovative technologies have been shown: the construction of training based on the student’s interaction with the learning environment; the change in the interaction of the teacher and students: the activity of the teacher helps to activate students, and the task of the teacher is to create conditions for their initiative; the role of a teacher as a consultant, organizer, source of information; the absence of the dominance of any participant in training over others. У статті йдеться про інноваційні технології, переваги їх використання викладачі вищих навчальних закладів. Основні ознаки інноваційних технологій було показано: побудова навчання на основі взаємодії учня з середовище навчання; зміна взаємодії вчителя та учнів: діяльність вчителя сприяє активізації учнів, а завдання вчителя — у тому створювати умови для їх ініціативи; роль вчителя як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника тренінгу над іншими. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | інформаційні та комунікаційні технології | uk |
dc.subject | uk | |
dc.subject | електронна пошта | uk |
dc.subject | multimedia | uk |
dc.subject | мультимедіа | uk |
dc.subject | role and business games | uk |
dc.subject | рольові та ділові ігри | uk |
dc.subject | chat | uk |
dc.subject | чат | uk |
dc.subject | internet forum | uk |
dc.subject | інтернет-форум | uk |
dc.subject | educational portals | uk |
dc.subject | освітні портали | uk |
dc.subject | professional readiness | uk |
dc.subject | професійна готовність | uk |
dc.subject | Humanities teachers | uk |
dc.subject | вчителі гуманітарних наук | uk |
dc.title | Implementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessons | uk |
dc.title.alternative | Впровадження інноваційних технологій навчання майбутніх економістів на уроках гуманітарних наук | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монографія ДДАЕУ англ 2022 пдф-204-253.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.