Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKramarenko, Tetiana-
dc.contributor.authorКрамаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorRezunova, Olena-
dc.contributor.authorРезунова, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-09-23T10:17:27Z-
dc.date.available2022-09-23T10:17:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKramarenko T. V. Implementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessons / T. V. Kramarenko, O. S. Rezunova // Scientific and methodological principles of accounting, financial, informational and language and communication support for sustainable development of agribusiness entities and rural territories : a collective monograph. / edited by H. Pavlova and L. Vasilieva. – Dnipro : Printing house «Standard», 2022. – P. 204-253. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688-
dc.description.abstractThe article deals with innovative technologies, the advantages of their use by teachers at higher educational instititions. The basic signs of innovative technologies have been shown: the construction of training based on the student’s interaction with the learning environment; the change in the interaction of the teacher and students: the activity of the teacher helps to activate students, and the task of the teacher is to create conditions for their initiative; the role of a teacher as a consultant, organizer, source of information; the absence of the dominance of any participant in training over others. У статті йдеться про інноваційні технології, переваги їх використання викладачі вищих навчальних закладів. Основні ознаки інноваційних технологій було показано: побудова навчання на основі взаємодії учня з середовище навчання; зміна взаємодії вчителя та учнів: діяльність вчителя сприяє активізації учнів, а завдання вчителя — у тому створювати умови для їх ініціативи; роль вчителя як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника тренінгу над іншими.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectінформаційні та комунікаційні технологіїuk
dc.subjecte-mailuk
dc.subjectелектронна поштаuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectrole and business gamesuk
dc.subjectрольові та ділові ігриuk
dc.subjectchatuk
dc.subjectчатuk
dc.subjectinternet forumuk
dc.subjectінтернет-форумuk
dc.subjecteducational portalsuk
dc.subjectосвітні порталиuk
dc.subjectprofessional readinessuk
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectHumanities teachersuk
dc.subjectвчителі гуманітарних наукuk
dc.titleImplementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessonsuk
dc.title.alternativeВпровадження інноваційних технологій навчання майбутніх економістів на уроках гуманітарних наукuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія ДДАЕУ англ 2022 пдф-204-253.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.