Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6691
Назва: Сучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУ
Інші назви: Suchasni aktyvni metody navchannia pry vykladanni dilovoi inozemnoi movy dlia maibutnikh fakhivtsiv DDAEU
Автори: Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Kramarenko, Tetiana
Ключові слова: активні методи навчання
active teaching methods
проблемна лекція
problem lecture
евристична бесіда
heuristic conversation
навчальна дискусія
educational discussion
ситуаційні завдання
situational tasks
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Крамаренко Т. В. Сучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУ / Т. В. Крамаренко // Сучасна педагогіка та лінгводидактика ДДАЕУ : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є. – 2022. – С.118-125. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день суспільство та новітні реалії висувають високі вимоги до системи освіти та її учасників. Саме система вищої освіти стає невід’ємною частиною загальної культури людини. Перехід до підготовки фахівців у галузі економіки, зокрема менеджменту і маркетингу, які б відповідали існуючій ринковій економіці нашої країни, значною мірою визначається збільшенням популярності випускників цієї сфери. Впровадження ситуаційних завдань у практику викладання ділової іноземної мови при вивченні тем економічного профілю інтенсифікує навчальний процес. Необхідність активізації навчального процесу за допомогою ситуаційних завдань зумовлена скороченням часу на аудиторні знаття та підвищенням об’єму інформації для забезпечення усебічної підготовки майбутніх фахівців, що у свою чергу забезпечує підвищення якості підготовки студентів на основі застосування активних форм навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Today society and the latest realities place high demands on the education system and its participants. Exactly the higher education system is becoming an integral part of the general culture of man. Transition to training in economics, including management and marketing, which would correspond to the existing market economy of our country, largely determined by the increasing popularity of this graduate spheres. Introduction of situational tasks in the practice of teaching business foreign language in the study of economic topics intensifies learning process. The need to intensify the learning process using situational tasks due to the reduction of time in the classroom knowledge and increase the amount of information to ensure comprehensive training of future specialists, which in turn provides an increase quality of student training based on the use of active forms of education with the help of information and communication technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крамаренко стаття кафедра 2022 с.118-125.pdf521,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.