Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6697
Назва: | Structure of social competence of foreign students |
Інші назви: | Структура соціальної компетентності іноземних студентів |
Автори: | Lukatska, Yana Лукацька, Яна Сергіївна |
Ключові слова: | social competence соціальна компетентність foreign student іноземний студент cognitive component когнітивний компонент value component ціннісний компонент activity component діяльнісний компонент communicative component комунікативний компонент social intelligence соціальний інтелект emotional intelligence емоційний інтелект adaptation адаптація |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Lukatska Ya.S. Structure of social competence of foreign students / Ya.S. Lukatska // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2021. – Вип. 80, т. 2. – С. 24-27. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697 |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of this article is to analyse the structure of social competence of foreign students and identify components which define clearly the meaning of this concept. Social competence was studied by Ukrainian and foreign scholars taking into account various aspects; the importance of its development for different categories of students was noted; however, the social competence of foreign students was not studied at the appropriate level. Based on methodological approaches (competence, system, culturological, axiological, participatory, environmental) and pedagogical principles, a model of formation of social competence of foreign students was determined, which contains the following components: cognitive, value, activity and communicative. Мета даної статті зробити аналіз структури соціальної компетентності іноземних студентів та виділити компоненти, які б чітко визначали зміст цього поняття. Соціальна компетентність досліджувалася українськими і зарубіжними вченими з урахуванням різних аспектів, зауважувалося значення її розвитку у різних категорій студентів, але соціальна компетентність іноземних студентів не вивчалася на належному рівні. Спираючись на методологічні підходи (компетентнісний, системний, культурологічний, аксіологічний, партисипативний, середовищний) та педагогічні принципи було визначено модель формування соціальної компетентності іноземних студентів, яка містить наступні компоненти: когнітивний, ціннісний, діяльнісний і комунікативний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/2021 http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697 |
ISSN: | ISSN: 2311-5491 (print), 2664-3537 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
драгоманова 2021.pdf | 286,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.