Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6697
Назва: Structure of social competence of foreign students
Інші назви: Структура соціальної компетентності іноземних студентів
Автори: Lukatska, Yana
Лукацька, Яна Сергіївна
Ключові слова: social competence
соціальна компетентність
foreign student
іноземний студент
cognitive component
когнітивний компонент
value component
ціннісний компонент
activity component
діяльнісний компонент
communicative component
комунікативний компонент
social intelligence
соціальний інтелект
emotional intelligence
емоційний інтелект
adaptation
адаптація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Lukatska Ya.S. Structure of social competence of foreign students / Ya.S. Lukatska // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2021. – Вип. 80, т. 2. – С. 24-27. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697
Короткий огляд (реферат): The purpose of this article is to analyse the structure of social competence of foreign students and identify components which define clearly the meaning of this concept. Social competence was studied by Ukrainian and foreign scholars taking into account various aspects; the importance of its development for different categories of students was noted; however, the social competence of foreign students was not studied at the appropriate level. Based on methodological approaches (competence, system, culturological, axiological, participatory, environmental) and pedagogical principles, a model of formation of social competence of foreign students was determined, which contains the following components: cognitive, value, activity and communicative. Мета даної статті зробити аналіз структури соціальної компетентності іноземних студентів та виділити компоненти, які б чітко визначали зміст цього поняття. Соціальна компетентність досліджувалася українськими і зарубіжними вченими з урахуванням різних аспектів, зауважувалося значення її розвитку у різних категорій студентів, але соціальна компетентність іноземних студентів не вивчалася на належному рівні. Спираючись на методологічні підходи (компетентнісний, системний, культурологічний, аксіологічний, партисипативний, середовищний) та педагогічні принципи було визначено модель формування соціальної компетентності іноземних студентів, яка містить наступні компоненти: когнітивний, ціннісний, діяльнісний і комунікативний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/2021
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6697
ISSN: ISSN: 2311-5491 (print), 2664-3537 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
драгоманова 2021.pdf286,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.