Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/744
Назва: Use of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institution
Інші назви: Використання методу опитування для визначення рівня розвитку культури спілкування у студентів у вищому навчальному закладі
Автори: Lytvynova, Olena
Литвинова, Олена Віталіївна
Ключові слова: method of questioning
метод опитування
culture of dialogue
культура спілкування
culture of dialogue communication
культура діалогічного спілкування
level of development
рівень розвитку
student group
студентська група
communicative qualities
комунікативні якості
method of psychometric.
метод психометрії
Дата публікації: 2018
Видавництво: Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом "
Бібліографічний опис: Lytvynova O. V. Use of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institution / O. V. Lytvynova // Scientific Journal: Innovative solutions in modern science / Редкол.: Waldemar Wojcik (відп. ред) та ін. – Dubai : TK Meganom, 2018. – Вип. #2 (21). – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744
Короткий огляд (реферат): The article considers the expediency of using the questionnaire method in pedagogical and psychological research with the aim of identifying the level of development of the culture of dialogue among students. An attempt has been made to analyze the application of the questionnaire methodology to identify the level of communicative abilities and personality traits as a component of the culture of dialogic communication in student groups. The main types of questionnaires, the content and form of questionnaires are considered, the analysis of polar profiles (method of psychometric) has been carried out for revealing certain communicative qualities and personality skills. Розглянуто доцільність використання методу анкети у педагогічному та психологічному дослідженні з метою виявлення рівня розвитку культури спілкування студентів. Була зроблена спроба проаналізувати застосування методології опитувальника для визначення рівня комунікативних здібностей та рис особистості як складової культури діалогічного спілкування в студентських групах. Розглянуто основні типи анкет, зміст та форму анкет, проведено аналіз полярних профілів (метод психометрії) для виявлення певних комунікативних якостей та навичок особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://naukajournal.org/index.php/SMSD
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744
ISSN: 2414-6714
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018 .pdf559,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.