Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464
Назва: Актуальність міжпредметних зв’язків у професійній підготовці студентів
Інші назви: The relevance of cross-curricular communication in student training
Автори: Дьяченко, Ніна Костянтинівна
Diachenko, Nina
Кузьмінова, Лідія Володимирівна
Kuzminova, Lydia
Ключові слова: вища освіта
higher education
міжпредметні зв’язки
cross-curricular links
система цілісних знань
a system of holistic knowledge
структурні елементи навчального процесу
structural elements of the educational process
перенесення теоретичних знань на практику
the transfer of theoretical knowledge into practice
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Бібліографічний опис: Дьяченко Н. К. Актуальність міжпредметних зв’язків у професійній підготовці студентів / Н. К. Дьяченко, Л. В.Кузьмінова // Теорія та практика сучасної науки та освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 29-30 листоп. 2019 р.) / Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. – Дніпро, 2019. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464
Короткий огляд (реферат): Без зв’язку між навчальними предметами не може бути системних і цілісних знань. Результати досліджень, педагогічна практика підтверджують актуальність міжпредметної інтеграції. Викладачі вищих навчальних закладів розуміють, що така інтеграція вносить в процес навчання нову якість - ефективний спосіб розв’язання різноманітних задач. Реалізація міжпредметних зв’язків об’єднує в єдине ціле всі структурні елементи навчального процесу та сприяє підвищенню його ефективності, удосконалює рівень підготовки кваліфікованих фахівців. Міжпредметні зв'язки забез¬печують засвоєння знань, формування умінь і навичок у певній системі, сприяють активізації розумової діяльності, здійсненню перенесення теоретичних знань на практику. Without connection between educational objects there can not be system and integral knowledge. The results of researches, pedagogical practice, confirm actuality of intersubject integration. The teachers of higher educational establishments understand that such integration brings in new quality - effective method of decision of various tasks in the process of studies. Realization of intersubject connections unites in single unit all structural elements of educational process and assists the increase of his efficiency, perfects the level of preparation of skilled specialists. Intersubject copulas provide mastering of knowledge, forming of abilities and skills in the certain system, assist activation of intellection, realization of transference of theoretical knowledge on practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7464
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.