Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/769
Назва: | Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв |
Інші назви: | Methodical basics of forming of a professionally oriented German language reading competence of students-agrarian |
Автори: | Піддубцева, Ольга Ігорівна Piddubtseva, Olga |
Ключові слова: | аграрні виші agrarian university підходи до викладання іноземної мови approaches to teaching foreign language експерієнційно-інтерактивний підхід experiential-interactive approach навчання через зміст навчальних дисциплін content-based second language instruction "кейс метод" "case method" дискуссия discussion презентация presentation профессиональный портфель professional portfolio |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом " |
Бібліографічний опис: | Піддубцева О. І. Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2017. – № 1(33). – С. 94-106. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному розгляду основних підходів до викладання дисципліни Німецька мова (за професійним спрямуванням) в аграрному виші: професійно орієнтоване навчання, експерієнційно-інтерактивне навчання та навчання через зміст навчальних дисциплін. Аналізується поєднання експерієнційного та інтерактивного підходу до навчання, що складають єдиний експерієнційно-інтерактивний підхід. Також розглядається інтерактивне навчання у взаємодії з кооперативним. Визначені основні види навчальної діяльності для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у читанні як “кейс метод”, дискусія, презентація та професійний портфель. The article is a theoretical review of the main approaches to teaching "German (for professional purposes)” in agricultural universities: professionally oriented education, experiential-interactive learning and content-based second language instruction. We analyze the combination of experiential and interactive approach to learning that form one experiential-interactive approach. We also consider the interactive learning in the interaction with the cooperativ language learning. The main educational activities for the formation of a German professionally oriented competence in reading as "case method", discussion, presentation and professional portfolio. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769 http://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/1082 |
ISSN: | 2311-4509 (print) 2311-4517 (online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22 стаття.pdf | 154,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.