Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813
Назва: | Entrepreneurship model for staff corporate education in a multinational corporation |
Інші назви: | Модель підприємництва для корпоративного навчання персоналу в багатонаціональній корпорації |
Автори: | Avdeeva, Tat’yana Авдєєва, Тетяна Hrabylnikova, Olena Грабильникова, Олена Prykhodko, Olga Приходько, Ольга Prykhodko, Igor Приходько, Ігор Павлович Ohdanskiy, Kyrylo Оданський, Кирило |
Ключові слова: | Entrepreneurship Education Навчання підприємництву Corporate Training Centre Корпоративний навчальний центр Dual System of Professional Development Подвійна система професійного розвитку Transnational Corporations Транснаціональні корпорації Cultural Distance Культурна дистанція Global Business Глобальний бізнес |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Allied Business Academy |
Бібліографічний опис: | Avdeeva T., Hrabylnikova O., Prykhodko O., Prykhodko I., Ohdanskiy K.(2019). Entrepreneurship model for staff corporate education in a multinational corporation. Journal of Entrepreneurship Education. Entrepreneurship: Investment and Innovation. 2019. Vol 22, Special Issue. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813 |
Короткий огляд (реферат): | The external and internal factors influencing the entrepreneurship education of the personnel in the TNCs of Poland were revealed. The national peculiarities of the economic behaviour of Polish personnel in companies, in particular, the intensive development of all competencies and rapid entrance to the international arena were revealed. A comparative analysis of entrepreneurship education of personnel in TNCs in Germany and Poland has been carried out according to three criteria: the system of training and regulatory support; the system of corporate education of TNCs, scientific and methodological support of this system. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники впливу на підприємницьку освіту персоналу в ТНК Польщі. Виявлено національні особливості економічної поведінки польського персоналу в компаніях, зокрема, інтенсивний розвиток усіх компетенцій та швидкий вихід на міжнародну арену. Проведено порівняльний аналіз підприємницької освіти персоналу в ТНК Німеччини та Польщі за трьома критеріями: система навчання та нормативне забезпечення; система корпоративної освіти ТНК, науково-методичне забезпечення цієї системи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://www.abacademies.org/special-issues/volume-22-special-issue-1-title-entrepreneurship-investment-and-innovation.html https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813 |
ISSN: | Print ISSN: 1098-8394; Online ISSN: 1528-2651 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Entrepreneurship-model-staff-corporate-education-1528-2651-22-S1-341.pdf | 522,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.