Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чигвінцева, Ольга Павлівна | - |
dc.contributor.author | Chigvinteva, Olha | - |
dc.contributor.author | Бойко, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Boiko, Yuliya | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T11:09:51Z | - |
dc.date.available | 2023-07-07T11:09:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Чигвінцева О. П. Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії / О. П. Чигвінцева, Ю. В. Бойко // International scientific conference «Prospects for Earth exploration: current state and rational use of resources»: conference proceedings, (December 28–29, 2021. Lublin, the Republic of Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. - Р. 73-78. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 | - |
dc.description | Чигвінцева О. П. https://orcid.org/0000-0002-9091-7482 Бойко Ю. В. https://orcid.org/0000-0003-2850-0173 | uk |
dc.description.abstract | Використання інтерактивних технологій дозволяє суттєво покращити якість освіти, створити необхідні умови для формування таких якостей сучасної молоді, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство та генерувати нові ідеї, критичність мислення, здатність приймати нестандартні рішення та нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Саме інтерактивні технології, під якими розуміють здатність до діалогу і взаємодії між викладачем та учасниками освітнього процесу, дозволяють створити комфортні умови навчання, за яких кожен здобувач вищої освіти відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Таке навчання у співпраці дозволяє усім учасникам процесу бути рівноправними і рівнозначними суб’єктами навчання. Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii dozvoliaie suttievo pokrashchyty yakist osvity, stvoryty neobkhidni umovy dlia formuvannia takykh Yakostei suchasnoi molodi, yak mobilnist, uminnia intehruvatys u dynamichne suspilstvo ta heneruvaty novi idei, krytychnist myslennia, Zdatnist pryimaty nestandartni rishennia ta nesty za nykh vidpovidalnist, komunikatyvni uminnia, uminnia pratsiuvaty v komandi, uminnia Modeliuvaty navchalni ta vykhovni sytuatsii toshcho. Same interaktyvni tekhnolohii, pid yakymy rozumiiut zdatnist do dialohu i vzaiemodii mizh vykladachem ta uchasnykamy osvitnoho protsesu, dozvoliaiut stvoryty komfortni umovy navchannia, za yakykh kozhen zdobuvach vyshchoi osvity vidchuvaie svoiu uspishnist ta intelektualnu spromozhnist. Take navchannia u spivpratsi dozvoliaie usim uchasnykam protsesu buty rivnopravnymy i rivnoznachnymy subiektamy navchannia. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | “Baltija Publishing” | uk |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk |
dc.subject | interaktyvni tekhnolohii navchannia | uk |
dc.subject | застосування інтерактивних технологій навчання | uk |
dc.subject | zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia | uk |
dc.subject | заняття з хімії | uk |
dc.subject | zaniattia z khimii | uk |
dc.subject | викладання хімії | uk |
dc.subject | vykladannia khimii | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.subject | metody navchannia | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | yakist osvity | uk |
dc.title | Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії | uk |
dc.title.alternative | Application of interactive learning technologies in chemistry classes | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 323,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.