Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Назва: Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії
Інші назви: Application of interactive learning technologies in chemistry classes
Автори: Чигвінцева, Ольга Павлівна
Chigvinteva, Olha
Бойко, Юлія Володимирівна
Boiko, Yuliya
Ключові слова: інтерактивні технології навчання
interaktyvni tekhnolohii navchannia
застосування інтерактивних технологій навчання
zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia
заняття з хімії
zaniattia z khimii
викладання хімії
vykladannia khimii
методи навчання
metody navchannia
якість освіти
yakist osvity
Дата публікації: 2021
Видавництво: “Baltija Publishing”
Бібліографічний опис: Чигвінцева О. П. Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії / О. П. Чигвінцева, Ю. В. Бойко // International scientific conference «Prospects for Earth exploration: current state and rational use of resources»: conference proceedings, (December 28–29, 2021. Lublin, the Republic of Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. - Р. 73-78. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Короткий огляд (реферат): Використання інтерактивних технологій дозволяє суттєво покращити якість освіти, створити необхідні умови для формування таких якостей сучасної молоді, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство та генерувати нові ідеї, критичність мислення, здатність приймати нестандартні рішення та нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Саме інтерактивні технології, під якими розуміють здатність до діалогу і взаємодії між викладачем та учасниками освітнього процесу, дозволяють створити комфортні умови навчання, за яких кожен здобувач вищої освіти відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Таке навчання у співпраці дозволяє усім учасникам процесу бути рівноправними і рівнозначними суб’єктами навчання. Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii dozvoliaie suttievo pokrashchyty yakist osvity, stvoryty neobkhidni umovy dlia formuvannia takykh Yakostei suchasnoi molodi, yak mobilnist, uminnia intehruvatys u dynamichne suspilstvo ta heneruvaty novi idei, krytychnist myslennia, Zdatnist pryimaty nestandartni rishennia ta nesty za nykh vidpovidalnist, komunikatyvni uminnia, uminnia pratsiuvaty v komandi, uminnia Modeliuvaty navchalni ta vykhovni sytuatsii toshcho. Same interaktyvni tekhnolohii, pid yakymy rozumiiut zdatnist do dialohu i vzaiemodii mizh vykladachem ta uchasnykamy osvitnoho protsesu, dozvoliaiut stvoryty komfortni umovy navchannia, za yakykh kozhen zdobuvach vyshchoi osvity vidchuvaie svoiu uspishnist ta intelektualnu spromozhnist. Take navchannia u spivpratsi dozvoliaie usim uchasnykam protsesu buty rivnopravnymy i rivnoznachnymy subiektamy navchannia.
Опис: Чигвінцева О. П. https://orcid.org/0000-0002-9091-7482 Бойко Ю. В. https://orcid.org/0000-0003-2850-0173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf323,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.