Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Назва: | Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії |
Інші назви: | Application of interactive learning technologies in chemistry classes |
Автори: | Чигвінцева, Ольга Павлівна Chigvinteva, Olha Бойко, Юлія Володимирівна Boiko, Yuliya |
Ключові слова: | інтерактивні технології навчання interaktyvni tekhnolohii navchannia застосування інтерактивних технологій навчання zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia заняття з хімії zaniattia z khimii викладання хімії vykladannia khimii методи навчання metody navchannia якість освіти yakist osvity |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | “Baltija Publishing” |
Бібліографічний опис: | Чигвінцева О. П. Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії / О. П. Чигвінцева, Ю. В. Бойко // International scientific conference «Prospects for Earth exploration: current state and rational use of resources»: conference proceedings, (December 28–29, 2021. Lublin, the Republic of Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. - Р. 73-78. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 |
Короткий огляд (реферат): | Використання інтерактивних технологій дозволяє суттєво покращити якість освіти, створити необхідні умови для формування таких якостей сучасної молоді, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство та генерувати нові ідеї, критичність мислення, здатність приймати нестандартні рішення та нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Саме інтерактивні технології, під якими розуміють здатність до діалогу і взаємодії між викладачем та учасниками освітнього процесу, дозволяють створити комфортні умови навчання, за яких кожен здобувач вищої освіти відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Таке навчання у співпраці дозволяє усім учасникам процесу бути рівноправними і рівнозначними суб’єктами навчання. Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii dozvoliaie suttievo pokrashchyty yakist osvity, stvoryty neobkhidni umovy dlia formuvannia takykh Yakostei suchasnoi molodi, yak mobilnist, uminnia intehruvatys u dynamichne suspilstvo ta heneruvaty novi idei, krytychnist myslennia, Zdatnist pryimaty nestandartni rishennia ta nesty za nykh vidpovidalnist, komunikatyvni uminnia, uminnia pratsiuvaty v komandi, uminnia Modeliuvaty navchalni ta vykhovni sytuatsii toshcho. Same interaktyvni tekhnolohii, pid yakymy rozumiiut zdatnist do dialohu i vzaiemodii mizh vykladachem ta uchasnykamy osvitnoho protsesu, dozvoliaiut stvoryty komfortni umovy navchannia, za yakykh kozhen zdobuvach vyshchoi osvity vidchuvaie svoiu uspishnist ta intelektualnu spromozhnist. Take navchannia u spivpratsi dozvoliaie usim uchasnykam protsesu buty rivnopravnymy i rivnoznachnymy subiektamy navchannia. |
Опис: | Чигвінцева О. П. https://orcid.org/0000-0002-9091-7482 Бойко Ю. В. https://orcid.org/0000-0003-2850-0173 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 323,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.