Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/796
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорнобай, Віра Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Chornobai, Vira | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-18T07:45:12Z | - |
dc.date.available | 2018-12-18T07:45:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Чорнобай В. Г. Технологія модерації і проблемний метод навчання іноземних мов у ВНЗ / В. Г. Чорнобай // Україна-Німеччина: горизонти освіти і культури. До 120-річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 листоп. 2017 р. Київ). – К. : НУБіП України, 2017. – С. 176-177. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/796 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/796 | - |
dc.description.abstract | Практика усного перекладу – одночасно складне і дуже важливе завдання для будь-якого студента. Метою модерації є організація групової роботи в режимі співробітництва при дотриманні рівноправності її учасників. Проблемне навчання - тип навчання, що забезпечує творче засвоєння знань студентами за допомогою спеціально організованого викладачем діалогу. The practice of oral translation is both a complex and very important task for any student at the same time. The purpose of moderation is the organization of group work in the mode of cooperation, while respecting the equality of its participants. Problem learning is a type of learning that provides students with creative learning through a specially trained dialog teacher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Національний університет біоресурсів і природокористування України | uk |
dc.subject | усний переклад | uk |
dc.subject | oral translation | uk |
dc.subject | модерація | uk |
dc.subject | moderation | uk |
dc.subject | груповоа робота | uk |
dc.subject | group work | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | problem learning | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | dialogue | uk |
dc.title | Технологія модерації і проблемний метод навчання іноземних мов у ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Moderation technology and problem teaching method of foreign languages in higher educational institutions | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 405,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.