Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрючко, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorKriuchko, Lesia-
dc.contributor.authorДуброва, Наталя Петрівна-
dc.contributor.authorDubrova, Natalia-
dc.contributor.authorХаванська, Лілія Олексадрівна-
dc.contributor.authorHavanska, Lilia-
dc.date.accessioned2023-08-09T04:41:56Z-
dc.date.available2023-08-09T04:41:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКрючко Л. С. Сутність, функції та складові фірмового стилю / Л. С. Крючко, Н. П. Дуброва, Л. Хаванська // Moderní aspekty vědy : XXVII. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. – Česká republika : Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. – S. 57-65. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8057uk
dc.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/public/site/mono/mono-27.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8057-
dc.description.abstractСтаття мала на меті розкриття з ключових ланок у побудові компанії займає фірмовий стиль, який у широкому розумінні передбачає використання єдиних принципів оформлення колірних поєднань і способів для всіх форм реклами, документації, упаковки продукції, оформлення офісу, одягу співробітників та інших компонентів, що мають відношення до компанії. Питаннями розробки фірмового стилю сьогодні успішно займаються сотні дизайнерських та рекламних агентств. Однак, важливо не тільки розробити, а й правильно донести фірмовий стиль до суспільства, забезпечити його закріплення у свідомості цільової аудиторії компанії, інакше бажаний ефект не буде досягнутий. І тут без гарного PR ніяк не обійтися. На думку багатьох експертів у сфері маркетингу, кожний з елементів комплексу маркетингових комунікації має мету просування не тільки товару чи його виробника, а в цілому так званого фірмового стилю підприємства. Стосовно будівельних матеріалів просування фірмового стилю вважається нами найактуальнішим, воно підкреслює відповідальність виробника за якість продукту, який він пропонує споживчому ринку. Ефективний фірмовий стиль, як і все в маркетинговій діяльності, тісно пов’язаний з особливостями підприємства, для якого він розробляється, галузі промисловості, сфери функціонування, з особливими рисами й класами товарів і послуг даного підприємства. The article aimed to reveal the key links in the construction of the company takes corporate style, which in a broad sense involves the use of uniform design principles color combinations and methods for all forms of advertising, documentation, product packaging, office decoration, clothing employees and other relevant components to the company Issues of corporate style development today are successful hundreds of design and advertising agencies are involved. However, it is important not only to develop, but also to communicate correctly corporate style to society, ensure its consolidation in the minds of the company's target audience, otherwise desirable the effect will not be achieved. And there is no way without good PR get by According to many experts in the field of marketing, each of the elements of the marketing communication complex has a purpose promotion not only of the product or its manufacturer, but in general the so-called corporate style of the enterprise. Concerning building materials promotion of corporate style is considered the most relevant by us, it emphasizes the manufacturer's responsibility for the quality of the product, which he offers the consumer market. Effective corporate style, as and all in marketing activities closely related to features of the enterprise for which it is developed, branches of industry, spheres of operation, with special features and classes of goods and services of this enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.uk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectцільова аудиторія компаніїuk
dc.subjectthe company's target audienceuk
dc.subjectPRuk
dc.subjectPRuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.titleСутність, функції та складові фірмового стилюuk
dc.title.alternativeEssence, functions and components of the company styleuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 mono-КрючкоДуброва.pdf320,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.