Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемак, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorSemak, Lyudmila-
dc.date.accessioned2023-09-02T06:38:50Z-
dc.date.available2023-09-02T06:38:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСемак Л. А. Медіакультура здобувача вищої освіти: соціолінгвістичний підхід / Л. А. Семак // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро 28-31берез. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2023. – С. 75-76. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320-
dc.description.abstractПроблема утвердження медіакультури сучасного студентства набуває неабиякої актуальності. Мета цієї розвідки – визначити основні передумови розвитку медіакультури здобувачів вищої освіти. Спостережено, що поглиблене вивчення нових засобів масової інформації (телекомунікаційних, що здійснюють через зворотній зв’язок між об’єктами і суб’єктами інформаційного простору) відкриває для студентства всіх галузей знань і спеціальностей додаткові кар’єрні перспективи; крім кар’єри в академічній сфері, випускники зможуть працювати у виробничих компаніях із створення продукту для телебачення, нових медіа, у рекламі й творчих галузях, як дослідники, продюсери, режисери, креативні редактори й журналісти. Майбутні спеціалісти також зможуть обіймати посади керівників проєктів, радників, кураторів і програмістів у дистриб’юторів, телерадіомовних мережах, фестивалях, музеях, бібліотеках, архівах та інших установах культури чи комерційних компаніях. The problem of establishing the media culture of modern students is gaining of considerable relevance. The purpose of this exploration is to determine the main prerequisites for development media culture of students of higher education. It was observed that in-depth study of new media (telecommunications carried out through feedback between objects and subjects of the information space) opens for students of all fields additional career prospects of knowledge and specialties; in addition to a career in academic field, graduates will be able to work in production companies with product creation for television, new media, advertising and creative industries, as researchers, producers, directors, creative editors and journalists. Future specialists will also be able to hold the positions of project managers, advisors, curators and programmers at distributors, broadcasting networks, festivals, museums, libraries, archives and other cultural institutions or commercial companies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмедіакультураuk
dc.subjectMediacultureuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjecthigher schooluk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjectstudent of higher educationuk
dc.titleМедіакультура здобувача вищої освіти: соціолінгвістичний підхідuk
dc.title.alternativeMediaculture of a student of higher education: a sociolinguistic approachuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (1).pdf728,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.