Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445
Назва: | Сommunicative and psychological aspects of teaching english in technical (agricultural) institutions of higher education |
Інші назви: | Комунікативні та психологічні аспекти викладання англійської мови в технічних (сільськогосподарських) вищих навчальних закладах |
Автори: | Chornobai, Vira Чорнобай, Віра Георгіївна |
Ключові слова: | communication комунікація professional communications професійні комунікації foreign language іноземна мова motivation мотивація language barrier мовний бар'єр development of information and communication technologies розвиток інформаційно-комунікаційних технологій intensification of education інтенсифікація освіти intercultural professional and technical communication міжкультурна професійно-технічна комунікація |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Chornobai V. Сommunicative and psychological aspects of teaching english in technical (agricultural) institutions of higher education / V. Chornobai // Linguistic and methodological training of students for future professional activities: problems and solutions : collective monograph / edited by T. Stasyuk ; Dnipro State Agrarian and Economic University. – Dnipro : Printing house “Vakhmistrov”, 2023. – P. 37-66. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445 |
Короткий огляд (реферат): | We examined the psychological foundations of learning a foreign language and identified some effective ways to overcome psychological difficulties in mastering a foreign language. Also, approaches to the definition of the category of "communication" in the XX-XXI centuries are considered. The authors consider the evolution of the concept in the social and humanitarian, natural sciences, technical sciences and philosophy, and pay special attention to the analysis of the content of the concept in psychological and pedagogical thought. It is shown that professional communication has become an integral component of the professional training of specialists. The theory of professional communication is based on ideas developed within such areas of knowledge as rhetoric, ethics, linguistics, psychology, speech etiquette, technical writing, sociology, cybernetics and information technology, however, there is still no precise definition of its structure and content. Ми розглянули психологічні основи вивчення іноземної мови та визначили кілька ефективних шляхів подолання психологічних труднощів у оволодінні іноземною мовою. Також розглянуто підходи до визначення категорії «комунікація» у ХХ-ХХІ ст. Автори розглядають еволюцію концепту в соціально-гуманітарних, природничих, технічних науках і філософії, приділяють особливу увагу аналізу змісту концепту в психолого-педагогічній думці. Показано, що професійне спілкування стало невід’ємною складовою професійної підготовки спеціалістів. Теорія професійної комунікації ґрунтується на ідеях, вироблених у таких галузях знань, як риторика, етика, лінгвістика, психологія, мовленнєвий етикет, технічне письмо, соціологія, кібернетика та інформаційні технології, однак досі немає чіткого визначення її структури та змісту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8445 |
ISBN: | ISBN 978-966-934-405-2 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
П3 монографія.pdf | 1,42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.