Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснощок, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorKrasnoshchok, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-01-08T09:51:31Z-
dc.date.available2024-01-08T09:51:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКраснощок О. О. Маркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Олександрович Краснощок ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 100 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес маркетингового забезпечення інноваційного потенціалу селянського (фермерського) господарства «НИВА». Предметом дослідження виступають управлінські відносини, теоретичні та методичні аспекти формування стратегії інноваційного розвитку агропідприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки стратегічних підходів до розвитку інноваційного потенціалу сільськогосподарського підприємства. Методи дослідження. У ході дослідження застосовувалися системний і програмно-цільний підходи, монографічний, графічний, економіко-статистичний та евристичні методи дослідження. Obiektom doslidzhennia ye protses marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu selianskoho (fermerskoho) hospodarstva «NYVA». Predmetom doslidzhennia vystupaiut upravlinski vidnosyny, teoretychni ta metodychni aspekty formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku ahropidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka teoretychnykh, metodychnykh i prykladnykh aspektiv rozrobky stratehichnykh pidkhodiv do rozvytku innovatsiinoho potentsialu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. U khodi doslidzhennia zastosovuvalysia systemnyi i prohramno-tsilnyi pidkhody, monohrafichnyi, hrafichnyi, ekonomiko-statystychnyi ta evrystychni metody doslidzhennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectinnovation potentialuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectтехнічний потенціалuk
dc.subjecttechnical potentialuk
dc.subjectенергомісткістьuk
dc.subjectenergy intensityuk
dc.subjectenergy intensityuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhove zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu ahropidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краснощок О.О..pdf960,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.