Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9390
Назва: Організаційно-фінансовий механізм управління соціальною відповідальністю агробізнесу та фактори впливу на його ефективність
Інші назви: Organizational and financial mechanism of agribusiness social responsibility management and factors influencing its effectiveness
Автори: Качула, Світлана Валентинівна
Kachula, Svitlana
Радчишин, Тарас Петрович
Radchyshyn, Taras
Ключові слова: агробізнес
agribusiness
організаційний механізм
organizational mechanism
фінансовий механізм
financial mechanism
корпоративна соціальна відповідальність
corporate social responsibility
фактори впливу
influencing factors
Дата публікації: 2024
Видавництво: Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій
Бібліографічний опис: Качула С. В. Організаційно-фінансовий механізм управління соціальною відповідальністю агробізнесу та фактори впливу на його ефективність [Електронний ресурс] / С. В. Качула, Т. П. Радчишин // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. – 2024. – № 11. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9390
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність організаційно-фінансового механізму управління соціальною відповідальністю агробізнесу, як систему підходів, процедур, інструментів та фінансових ресурсів, спрямованих на забезпечення його ефективності. Розглянуто сутність соціальної відповідальності бізнесу, яка стосується етичного зобов’язання компаній враховувати інтереси суспільства, беручи на себе відповідальність за вплив своєї діяльності на клієнтів, працівників, громади та навколишнє середовище та охоплює широкий спектр дій і політик, які виходять за рамки простого дотримання законів і правил. Встановлено, що управління соціальною відповідальністю бізнесу – це система добровільної та цілеспрямованої реалізації взаємопов'язаних функцій, що включає аналіз, планування, організацію, мотивацію, контроль та оцінку ефективності участі підприємств у формуванні та впровадженні благодійних програм, здійсненні додаткових заходів щодо розвитку людського потенціалу працівників, покращенні соціально-культурної інфраструктури та екологічного стану регіону, спрямованих на постійне підвищення якості життя, зростання соціального благополуччя та підвищення ефективності та цінності суб'єктів бізнесу. Розмежовано поняття "корпоративна соціальна відповідальність" та "соціальна відповідальність" та визначено, що термін "соціальна відповідальність" є більш широким поняттям так як включає в себе не лише зобов'язання підприємств перед своїми співробітниками, клієнтами і акціонерами, але й перед всією спільнотою та навколишнім середовищем. Деталізовано сутність організаційного та фінансового механізму соціальної відповідальності бізнесу та розглянуті фактори, які можуть впливати на нього. Проведено SWOT-аналіз корпоративної соціальної відповідальності агробізнесу, який допоможе агробізнес-компаніям ідентифікувати ключові аспекти їхньої стратегії корпоративної соціальної відповідальності та розробити ефективні заходи для їх управління. Запропоновано, як один із варіантів становлення соціально відповідального бізнесу, залучення інвестицій соціального впливу, що спрямовані на досягнення конкретних соціальних, екологічних або економічних цілей, поряд з доходністю. The essence of the organizational and financial mechanism of managing the social responsibility of agribusiness has been explored as a system of approaches, procedures, instruments, and financial resources aimed at ensuring its effectiveness. The essence of business social responsibility, which pertains to the ethical obligation of companies to consider societal interests, taking responsibility for the impact of their activities on clients, employees, communities, and the environment, has been discussed. It encompasses a wide range of actions and policies that go beyond mere compliance with laws and regulations. It has been established that managing business social responsibility is a system of voluntary and purposeful implementation of interconnected functions, including analysis, planning, organization, motivation, control, and evaluation of the effectiveness of enterprises' participation in the formation and implementation of charitable programs, undertaking additional measures to develop employees' human potential, improving social-cultural infrastructure and environmental conditions of the region, aimed at continually enhancing the quality of life, increasing social welfare, and enhancing the efficiency and value of business entities. The concepts of "corporate social responsibility" and "social responsibility" have been delineated, with "social responsibility" being recognized as the broader term, as it encompasses not only the obligations of businesses to their employees, clients, and shareholders but also to the entire community and the environment. The essence of the organizational and financial mechanism of business social responsibility has been detailed, and factors that may influence it have been discussed. A SWOT analysis of corporate social responsibility in agribusiness has been conducted, which will help agribusiness companies identify key aspects of their corporate social responsibility strategy and develop effective measures for their management. As one of the pathways to becoming socially responsible businesses, the engagement of impact investing aimed at achieving specific social, environmental, or economic goals alongside profitability has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2024-11-04-10/2024-11-04-10
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9390
ISSN: eISSN 2786-5738
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качула_15_стаття.pdf355,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.