Перегляд зібрання за групою - Автори a5484c7a-9367-4dac-ac8b-673a145c02d5

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 7 до 26 із 55 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Антикризовий маркетингБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, Володимир Вікторович; Pysarenko, Volodymyr; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Вивчення поведінки споживачів при формуванні системи маркетингових комунікаційКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Використання маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2020Впровадження маркетингових інновацій в діяльність промислових підприємствКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina
2012До питання економічного розвитку особистих селянських господарствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Дослідження та аналіз факторів середовища підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Економічні особливості збутової діяльності аграрних підприємствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina; Донських, Анастасія Сергіївна; Donskykh, Anastasiia; Якубенко, Юлія; Yakubenko, Yuliia
2020Застосування реінжинірингу на підприємствах аграрної сфериЯкубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliya; Донських, Анастасія Сергіївна; Donskih, Anastasiya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Іrina
2021Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2021Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Конкурентоспроможність банківських продуктів і послуг та її визначенняКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2014Конкурентоспроможність підприємства та фактори, що на неї впливаютьКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.
2011Конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції в аспекті управління та оцінюванняКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatsʹka, Larysa; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilʹchenko, Tetyana; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2019Маркетинг у банках : навчальний посібникБезус, Роман Миколайович; Bezus, Roman; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Донських, Анастасія Сергіївна; Donskikh, Anastasia; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovik, Dmytro
2022Маркетингове дослідження ринку морозива в УкраїніКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Перерва, Карина Альбертівна; Pererva, Karyna
2013Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовищаКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, L.; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, T.; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, I.; Захарченко, Ю. В.; Zaharchenko, Y.
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінкиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia