Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10106
Назва: Розрахунки з покупцями і замовниками як об’єкт обліку і оподаткування
Інші назви: Settlements with buyers and customers as an object of accounting and taxation
Автори: Міньковська, Альона Вікторівна
Minkovska, Alyona
Чернецька, Ольга Віталіївна
Chernetska, Olga
Гавриш, Владислав
Havrysh, Vladyslav
Ключові слова: розрахунки
settlements
покупці
buyers
замовники
customers
облік
accounting
оподаткування
taxation
дебіторська заборгованість
receivables
управління
management
суб’єкт підприємництва
business entity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій м. Чернігів
Бібліографічний опис: Міньковська, А. В., Чернецька, О. В., & Гавриш, В. О. (2023). Розрахунки з покупцями і замовниками як об’єкт обліку і оподаткування. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (10). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10106
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено місце розрахунків з покупцями і замовниками в системі обліку і оподаткування суб’єкта підприємництва. Виокремлено проблемні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками в системі управління дебіторською заборгованістю. Акцентовано увагу на необхідності побудови ефективної системи обліку розрахунків з покупцями і замовниками як інформаційної бази для розробки оптимальних управлінських рішень в умовах кризи неплатежів ділових партнерів. Наголошено на процесі оподаткування ділових відносин суб’єкта підприємництва з покупцями і замовниками в частині податку на додану вартість. Підсумовано доцільність постійного аналізу та контролю розміру й термінів дебіторської заборгованості, що дозволить оптимізувати договірні відносини з покупцями і замовниками в частині погашення дебіторської заборгованості та нарахування податкового зобов’язання. Перспективою подальших досліджень визначено розробку алгоритму дій з антикризового управління дебіторською заборгованістю покупців та замовників. The article examines the place of settlements with buyers and customers in the system of accounting and taxation of the business entity. It is emphasized that for accounting and taxation specialists, such calculations are a separate object of control and management, as they have an impact (both positive and negative) on economic processes and the efficiency of activities. It is noted that there may be reasons of an objective and subjective nature that delay or make it impossible to pay off debts by buyers and lead to corresponding challenges in the management system at the enterprise. The research of specialists on the organizational aspects of accounting and taxation in the system of managing receivables of buyers of products, goods and customers of works and services was analyzed. Problematic aspects of accounting for payments with buyers and customers in the accounts receivable management system are singled out. Attention is focused on the need to build an effective accounting system for payments with buyers and customers as an information base for developing optimal management solutions in the context of a crisis of non-payment by business partners. Emphasis is placed on the process of taxation of business relations of an entrepreneur with buyers and customers in terms of value added tax. Generalized the process of forming business relations with business partners regarding the sale of products, performance of works and services; the place of accounting and taxation of settlements with buyers and customers in the anti-crisis management system is determined. The expediency of constant analysis and control of the amount and terms of receivables is summarized, which will allow to optimize contractual relations with buyers and customers in terms of repayment of receivables and calculation of tax liability from value added tax. Attention is focused on the expediency of forming accounting data with the required level of detail and the use of modern analytical tools, including IT - tools. The development of an algorithm of actions for anti-crisis management of receivables of buyers and customers is defined as the perspective of further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2023-10-09-01
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10106
ISSN: ISSN: 2786-5738 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міньковська_Чернецька_Гавриш.pdf330,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.