Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145
Назва: Особливості провадження агромаркетингу
Інші назви: Peculiarities of agricultural marketing
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Якубенко, Юлія Леонідівна
Yakubenko, Yuliia
Крючко, Леся Станіславівна
Ключові слова: агромаркетинг
agricultural marketing
сільське господарство
agriculture
сільськогосподарська продукція
agriculture, agricultural products,
агропромисловий комплекс
agro-industrial complex
Дата публікації: 2024
Видавництво: International Scientific Unity
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Особливості провадження агромаркетингу / М. О. Багорка, Ю. Л. Якубенко, Л. С. Крючко // Innovative Approaches to the Progressive Solution of Scientific Research Problems : XVІ International scientific and practical conference (Valencia, March 27-29, 2024) / Valencia, Spain. International . –Scientific Unity. – 2024. – Р. 93-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145
Короткий огляд (реферат): Маркетинг сільськогосподарської продукції є більш складним, ніж промисловий маркетинг, оскільки він включає в себе більш широкий спектр продуктів, що мають різні цілі та значення для споживачів. Одні продукти є першою необхідністю, інші - доповненням до раціону, а треті - засобом задоволення естетичних потреб. Крім того, в агробізнесі функції маркетингу часто виконують не спеціалісти, а самі підприємці. Ці та інші фактори обумовлюють складність агромаркетингу. Agricultural marketing is more complex than industrial marketing because it includes a wider range of products with different purposes and meanings for consumers. Some products are a first necessity, others are a supplement to the diet, and others are a means of satisfying aesthetic needs. In addition, in agribusiness, marketing functions are often performed not by specialists, but by entrepreneurs themselves. These and other factors determine the complexity of agricultural marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10145
ISBN: ISBN 978-617-8427-08-5
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 5_Багорка, Якубенко, Крючко.pdf331,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.