Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10234
Назва: | Найбільш використовувані методи активного та інтерактивного навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти у сфері агропромислового комплексу |
Інші назви: | The most used methods of active and interactive learning of foreign languages for students of higher education in the field of agro-industrial complex |
Автори: | Чорнобай, Віра Георгіївна Chornobai, Vira Міщенко, Вадим Mishchenko, Vadim |
Ключові слова: | активні методи active methods інтерактивні методи interactive methods класичні технології навчання classic learning technologies комунікативність communication формування умінь skill formation |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Чорнобай В. Г., Міщенко В. М. Найбільш використовувані методи активного та інтерактивного навчання іноземних мов здобувачів вищої освіти у сфері агропромислового комплексу / В. Г. Чорнобай, В. М. Міщенко // Сучасна педагогіка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2024. – С. 112-122. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10234 |
Короткий огляд (реферат): | Інтерактивні технології дозволяють слухачам у навчально-ігровому полі програти різні особистісні та посадові ролі, освоїти їх при створенні майбутньої моделі людської взаємодії у виробничій ситуації. При застосуванні в навчанні інтерактивних технологій студент максимально наближений до умов навчального матеріалу, включається в досліджувану ситуацію, збуджується до активних дій, переживає стан успіху і мотивує свою поведінку. Можливість застосування інтерактивної роботи на практичних заняттях, де проходить засвоєння викладеного нового матеріалу, на парах, де застосовуються знання, на спеціальних практичних заняттях, як узагальнення або опитування. Interactive technologies allow students to play various personal and professional roles in the educational and game field, master them while creating a future model of human interaction in a production situation. When using interactive technologies in education, the student is as close as possible to the conditions of the educational material, is included in the studied situation, is excited to active actions, experiences a state of success and motivates his behavior. The possibility of using interactive work in practical classes, where new material is learned, in pairs, where knowledge is applied, in special practical classes, such as generalization or survey. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10234 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Каф збірник 2024 Назаренко. вирізка.pdf | 674,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.