Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10235
Назва: Personality-based learning as reflection of humanization of education
Інші назви: Особистісно орієнтоване навчання як відображення гуманізації освітнього процесу
Автори: Kazakevych, Olena
Казакевич, Олена Ігорівна
Ключові слова: humanization and humanitarization in education
гуманізація і гуманітаризація в освіті
personality-based learning
особистісно орієнтоване навчання
innovative technologies in education
innovative technologies in education
personalized learning
персоналізоване навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Казакевич О. І. Personality-based learning as reflection of humanization of education / Казакевич О. І. // Specialists’ identity in language activity and professional communication: collective monograph / edited by T. Stasiuk. – Dnipro : Printing House “Vakhmistrov”, 2024. –С. 206 -243. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10235
Короткий огляд (реферат): In the article the problem of personality-based learning in the context of humanization of education is considered. The appropriatness of orientation to humanization and humanitarization of education is substantiated. It is established that humanization and humanitarization are interconnected with the solution of general problems of civilization that are of strategic importance for the development of not only education, but also humanity as a whole. It has been proved that humanization goes hand in hand with the humanitarization of higher education. The humanization of education undoubtedly means individualisation of the educational process. Historical background of personally-based learning is considered. У статті розглядається проблема особистісно орієнтованого навчання в контексті розглядається гуманізація освіти. Доцільність орієнтації на гуманізацію та обґрунтовано гуманітаризацію освіти. Встановлено, що гуманізація і гуманітаризація взаємопов'язані з вирішенням загальноцивілізаційних проблем, що мають стратегічне значення для розвитку не тільки освіти, а й людства в цілому. Це доведено, що гуманізація йде рука об руку з гуманітаризацією вищої освіти. Гуманізація освіти, безсумнівно, означає індивідуалізацію навчального процесу. Розглядаються історичні передумови особистісно орієнтованого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10235
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Collective monograph 2024_207-243.pdf750,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.