Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10516
Назва: Language professional training of students: theoretical approaches, practical dimensions and innovative processes
Інші назви: Мовна професійна підготовка студентів: теоретичні підходи, практичні виміри та інноваційні процеси
Автори: Nazarenko, Olena
Назаренко, Олена Володимирівна
Ключові слова: Language training
мовна підготовка
innovative technologies
інноваційні технології
competencies
компетенції
business Ukrainian language
ділова українська мова
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Nazarenko Olena Language professional training of students: theoretical approaches, practical dimensions and innovative processes / Olena Nazarenko // Specialists’ identity in language activity and professional communication : a collective monograph / edited by T. Stasiuk. – Dnipro : Printing house “Vakhmistrov”, 2024. – Р. 280-303. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10516
Короткий огляд (реферат): The article examines theoretical approaches to the language professional training of students, as well as analyzes practical dimensions and innovative approaches based on the study of the business Ukrainian language. У статті досліджено теоретичні підходи до мовного професійного навчання студентів ділової української мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10516
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колективна мон.2024.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.