Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10522
Назва: Рефлексія як основний механізм розвитку професійної самоефективності майбутніх докторів філософії
Інші назви: Reflection as the main mechanism of development of professional self-efficacy of future doctors of philosophy
Автори: Резунова, Олена Сергіївна
Rezunova, Olena
Ключові слова: рефлексія
Reflection
професійна самоефективності
professional self-efficacy
майбутні доктори філософії
future PhDs
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Резунова О. С. Рефлексія як основний механізм розвитку професійної самоефективності майбутніх докторів філософії / О. С. Резунова // Linguistics and Methodology in LSP training : матеріали II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро,11 квіт. 2024 р.) / ДДАЕУ . – Дніпро : ДДАЕУ, 2024. – С. 235-236. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10522
Короткий огляд (реферат): У статті робиться спроба охарактеризувати рефлексію як основний механізм розвитку професійної самоефективності майбутніх докторів філософії The article attempts to characterize reflection as the main mechanism for the development of professional self-efficacy of future doctors of philosophy
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10522
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РК 4.pdf745,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.