Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10523
Назва: | Artificial intelligence as an effective tool for learning English for academic purpose by PhD students |
Інші назви: | Штучний інтелект як ефективний інструмент для вивчення англійської мови для академічних цілей аспірантами |
Автори: | Rezunova, Olena Резунова, Олена Сергіївна Zhukovskyi, Dmytro Жуковський, Дмитро Миколайович Chehorka, Vitalii Чегорка, Віталій Олександрович |
Ключові слова: | artificial intelligence штучний інтелект PhD students аспіранти learning platforms навчальні платформи learning tools інструменти навчання English for academic purpose англійська для академічних цілей |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Резунова О. С. Формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії / О. С. Резунова, Д. М. Жуковський , В. О. Чегорка // Сучасна педагогіка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2024. – С. 94-101. – Режим доступу: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10523 |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the problem of artificial intelegence application for learning English for academic purpose by PhD students. In the study, the authors attempts to describe the concept of “artificial intelegence”, which should be understood as the field of computer science dedicated to solving cognitive problems commonly associated with human intelligence, such as learning, problem-solving, and pattern recognition. Special attention is devoted to the examination of the main platform, which can be used for learning English for academic purpose, such as Adaptive Learning Platforms, Language Assessment and Feedback, Chatbots for Conversational Practice, Personalized Lesson Plans, Natural Language Processing (NLP) for Language Analysis, Interactive Language Tutors, Language Translation and Vocabulary Building, Gamification for Engagement, Augmented Reality (AR) Language Learning, Text-toSpeech and Speech-to-Text Tools, Language Learning Analytics, Cultural Context Awareness. The authors determined the disadvantages of AI usage, namely: lack of personalization, overreliance on technology, lack of emotional intelligence and technological barriers. Thus, application of the given AI platforms for language learning environments can create more personalized, efficient, and engaging experiences for PhD students. Стаття присвячена проблемі застосування штучного інтелекту для вивчення англійської мови для академічних цілей. У дослідженні автори намагаються описати концепцію «штучного інтелекту», яку слід розуміти як галузь інформатики, присвячену вирішенню когнітивних проблем, зазвичай пов’язаних з людським інтелектом, таких як навчання, вирішення проблем і розпізнавання образів. Особлива увага приділяється перевірці основної платформи, яку можна використовувати для вивчення англійської мови для академічних цілей. Автори визначили недоліки використання ШІ, а саме: відсутність персоналізації, надмірна залежність від технологій, відсутність емоційного інтелекту та технологічні бар’єри. Таким чином, застосування даних платформ штучного інтелекту для середовищ навчання мови може створити більш персоналізований, ефективний і захоплюючий досвід для аспірантів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10523 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РК 5.pdf | 687,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.